tränar och står i

Nu är jag här på gotland står och träna vid en kille jag jobbat med innan jag flyttade till storstan. det går ganska segt just nu får inte fram det jag vill ha fram vad gäller petit four, så idag blev det lite jobb med tårtan och det funkade ganska bra. Skönt att chocka och få fram något av värde också. Imorgon kommer radio gotland och kör ett program med mig, vi får se hur det blir, att dömma av tidigare gånger jag varit med i radion så blir det nog inte bra. Men det är ju kul om man kan roa någon.

Nu ska jag ut och cykla några mil med någon Björn jag aldrig har träffat, Mys mamma känner tydligen någon som brukar cykla ganska mycket så det blir ju spännande att köra lite med han.

tack för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0