Porslin, glas, porslin glas och återigen porslin och glas!!!

Det finns inte hejd på hur mycket det finns av det, men jag tycker ändå inte att jag hittar porslinet eller glaset som kommer att ge min dessert det där lilla extra. Jag håller tummarna att Monica (en person som ska hjälpa mig lite med saken i fråga), lyckas hitta det där perfekta porslinet som gör helheten fantastiskt. Men annars är det en lugn kväll för min del, jobbig dag på jobbet med trasiga frysar och kylar. Så bestämde mig för att ta en kväll hemma i soffan och leta lite porslin, glas, porslin, glas och återigen porslin och glas. Men det kan ju vara skönt att ta en kväll ledigt ibland, bara det inte blir för ofta...


Nä nu ska jag ta mej i kragen och se om jag får någon härlig inspiration igenom att läsa och titta i den fantastiska boken RAMON MORATÒ CHOCOLATE


Här talar vi om läckra tallrikar, svårt att tro att den passar till mig bara!!!

Tack för idag, slut för idag! //Conrad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0