Det va ett tag sen...

Oj ,va länge sen det var jag skrev nu. Semestern är slut och är tillbaka på jobbet igen.

Har haft min första hela upplagning idag, det känns inte helt dåligt i alla fall. Tiden satt inte, men det vore ju fel om den gjorde det första träningen. Men det känns bra att ha det gjort.
Semestern var väldigt skön hemma på ön, cyklade ön runt med limpan (en arbetskamrat). 37 mil på 3 dagar. Skulle också vilja tacka rogga nere på gotland för att han har låtit mig stå där och träna lite.


Annars då, vad händer!? Jo porslin är fixat från Villeroy & Boch, kommer om 2 veckor. En bild som jag inte kan säga för mycket om kommer att dyka upp nu i dagarna. Charlie har fixat fram två stycken prototyper, varav den andra kommer bli helt perfekt... 


Nästa upplagning blir på onsdag. Då ska jag lyckats få fram en helt ny petit four, lite träning bara så kommer det att gå bra.



Tack då! /Conrad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0